2011-08-21

Molly sover över

 Oj vad denna vecka har gått fort. Jag har börjat jobba igen och kört min tungvecka som innebär 50 arbetstimmar.
Nu har jag bara en natt kvar sen är jag ledig i 9 dagar. Underbart!!
I tisdags när jag vaknade runt 14:00 tiden var inte William hemma. Jag ringde på hans mobil och fick veta att han och några kompisar cyklat ner till skateboard rampen i hamnen. Innan det hade dom stannat på MC Donalds och ätit lunch på stan. Ja, bara att inse att våran lilla pojke inte är så liten längre.
I torsdags var William hos tandläkaren och allt såg bra ut. Skönt!
Min kompis Camilla ringde på förmiddagen och frågade om jag ville passa deras son Lukas som är 7 veckor gammal. Jag blev överlycklig!!
Dom kom på fika och sen var det bara jag och Lukas. Han var så snäll och söt.
På kvällen kom Molly till oss. Molly är våra bästa kompisars hund. Dom skulle iväg på en semester tripp och behövde ha hundvakt.
I fredags anmälde jag mig och min kompis Sussie till en fotokurs på Medborgarskolan.
Den börjar den 24/10. Det kommer att bli jätte kul för vi har pratat om det så länge men aldrig kommit till skott.
Ja det var allt för denna vecka!


William på promenad med Basse och Molly
Att tugga ben är gott

Två utslagna hundar

Bästa vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar