2012-12-29

Lördag med nachos



Idag när jag vaknade hade jag jätte ont i halsen men under dagen har faktiskt värken avtagit och nu känner jag mig lite piggare. Yippi!!

 Jörgen har åkt till en kompis på "killkväll" och snart ska jag kolla på en film och bara mysa med lite gott och ett glas vin ( jag får väl ha en tjejkväll ).
Jag blev så himla sugen på nachotallrik och som tur var så hittade jag lite i skafferiet som passade.
Så enkelt, bara att hälla lite nachochips i en ugnssäker form lite riven ost ( köttfärs om man vill ha det ) och in i ugnen på 225 grader i ca 10 min. Sedan strör man bara över det man vill ha ( jag tog sallad, majs, tacosås och gräddfil ) och vips så har man ett supergott tilltugg till vinet.
Gjorde även några gurkstavar och skar upp lite stark kryddkorv. MUMS!!






Vad har ni för er ikväll??

Ses imorgon ;-)

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar