2011-12-11

Tredje advent



Idag vaknade hela familjen kl 10:00. Helt otroligt!!! Inte ens Basse väckte oss, han sov också.
Tände det tredje ljuset och åt frukost ( lunch ). Efter det gick jag ut i garaget och gjöt lite betongsaker. Det var riktigt roligt när jag väl kom igång. Nu står alla saker och brinner. Ska ut och titta imorgon bitti hur det ser ut. Spännande!!
På eftermiddagen lånade vi Jörgens kusins hund Balder och gick en långpromenad i skogen. Basse och Balder var helt slut när vi kom hem efter allt busande.




Hela kvällen har jag varit i köket och gjort julgodis. Det är så kul att få hålla på och göra massa godsaker. Det värsta är att man har så svårt att inte äta upp allt;) Jag får nog sätta lås på kylskåpet;))

Hoppas ni har haft en lika trevlig söndag som jag.

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar