2012-01-07

Äntligen!!

Sovrummet före!


Tänk vad mycket ideer man får när man har legat i en soffa i nästan en vecka. Jag tyckte ju att vi skulle möblera om i sovrummet vilket ledde till att det blev ev lite större förändring.




Vi diskuterade och kom fram till att vi ville ha helt vitt i sovrummet så det var bara för Jörgen att ta fram penseln och börja måla. Och det kan jag säga att han gjorde för det blev färdigt samma dag. Och vi båda blev jättenöjda!!




Så nu ser det ut så här i vårat sovrum. Väggen blev vit och sängen och tv:n bytte vägg med varandra. Det ser faktiskt mycket mysigare ut när man ser in i sovrummet från köket.




Jag fick en ide att måla om en spegel som vi köpte på Ikea för jättelänge sedan. Vi har inte haft den framme för att ramen var guldfärgad men nu har jag målat den vit. På ena kanten av spegeln hängde jag min fina ljusslinga.


Sovrummet efter!


Tänk vad kul det är att bara göra om lite...

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar