2012-01-01

Nyårsfirande



Då var det dax att fira nyår hos våra vänner Magnus och Sussie. Jag vaknade med en jätteförkylning och ont i halsen och Magnus hade feber men vi bestämde att vi skulle fira tillsammans iallafall.





Sussies fina nyårsdukning.





Till förrätt åt vi en krämig vitlökssoppa med en skagentoast. Riktigt gott!!




Till varmrätt åt vi oxfile med potatiskaka och kantarellsås.




Till efterrätt åt vi vitchokladpannacotta med passionsfrukt.




Vi köpte partyhattar och tutor till barnens stora förtjusning.




Lovisa blåste och blåste. Hon tyckte det var riktigt roligt.




Jag och Sussie i våra nyårsblåsor.


Magnus och Sussie!


Efter middagen spelade vi lite sällskapsspel som jag och Jörgen förlorade stort på men vi var lika glada för det. Jag började krokna lite vid 23:00 tiden men det var bara att hålla ut till tolvslaget.
Grabbarna och barnen var ute tidigare på kvällen och smällde lite smällare. Jag och Sussie stannade inne med hundarna men dom verkade inte bry sig om att det small. Dom var så söta där dom lår bevid varandra och tuggade på varsitt ben.



Magnus och Sussie skålar!


Vid tolvslaget gick vi ut på Mange och Sussies balkong på framsidan av huset och tittade på alla fina fyrverkerier och skålade in det nya året.


Jörgen, jag och William skålar in det nya året!


Jag ser fram emot ett nytt underbart år med min familj och kanske ska jag börja ta tag i min träning lite bättre. Vi får väl se;))

Hoppas att ni alla hade en riktigt fin Nyårsafton!!!

Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar