2012-06-20

Filmkväll och mammamys



William har bjudit in sina vänner på en "Filmkväll". Jag var iväg och handlade lite godis, chips och dricka och så åkte vi alla tillsammans ner och hyrde en film.
Konstigt nog var de överens om att hyra Sean Banans film "Seanfrika" ;)).


William och hans kompisar!



Själv gick jag ut i solen och satte mig med min "bästa vän" och ett glas vin. Så härligt att bara sitta i lugn och ro.



Soldyrkare som jag är!


Basse la sig i min solsäng och jag var bara tvungen att bädda om honom.






När William har lagt sig ska jag kolla på en film. Det ska bli kul att se hur filmen är eftersom jag har läst boken.
Jörgen är iväg och kommer nog inte hem på ett tag så jag hoppas att den inte är alltför läskig.




Ha en bra kväll!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar