2012-06-15

Promenad och fotboll

Jag och Basse!


Äntligen är man långledig igen ;)
Idag har jag bara slappat och gjort så lite som möjligt. Jag lagade inte ens någon middag utan vi åkte och hämtade thaimat. Efter maten tog jag och Jörgen en promenad med Basse och kameran fick också följa med.


Jörgen och Basse!

Det ska luktas och luktas!



Vi stannade till hos Camilla och Fredrik så att hundarna fick leka lite och under tiden blev vi bjudna på lite vin.
Deras dotter Stella var redo för lite fotboll och ni ser ju vilket lag hon hejade på.




Vi kom hem lagom tills fotbollen började. William och hans kompis Wilmer var också laddade för fotboll och satt och hejade genom hela matchen.


Tummen upp när matchen startade!






Mååååål!!!! Jaaaa!!!!!


Tyvärr gick det ju inte bra för Sverige så jag fick natta två besvikna killar.
Imorgon ska vi nog börja med att måla om skåpet som jag köpte för ett tag sedan. Bilder på resultatet kommer senare.

Sov gott!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar