2012-07-12

Choco Dessertcups



Här kommer ett tips på en riktigt god och lite rolig dessert. Jag var och handlade på Ica Maxi idag för att vi skulle få middagsgäster och stod och funderade på vad vi skulle bjuda på för efterrätt.
Hittade dessa söta korgar som man kan fylla med godsaker.




Jag fyllde våra korgar med vaniljglass, vispgrädde och färska jordgubbar. Det blev riktigt gott!!


I kartongen fanns det fyra korgar!


På kvällen kom Mattias och Camilla hit. Vi grillade och drack lite vin. Det är så trevligt att träffas, äta lite mat och bara sitta och prata. Flera sådana kvällar tack;)
William busade med deras son Lucas och jag måste säga att William är väldigt förtjust i honom.
- Det känns som att han är min lillebror, sa William när Lucas hade åkt hem. Gulligt va!

Nu ska jag krypa ner i sängen så man är pigg tills imorgon. Ska försöka att hitta några fina sänglampor och kanske några tavlor till sovrummet.

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar