2012-08-11

En jätte i mitt kök

Den största jag sett!!


HJÄLP!!! Varför ska allt hända när man är ensam hemma????
Satt i köket och läste min bok med en stor kopp te när det plötsligt small till i köksfönstret. Därefter kom ett mycket konstigt ljud likt en prasslande plastpåse.
Jag trodde att det var någon som kommit in i tvättstugan och blev panikslagen.
Ropade: -Hallå!!!! men ingen svarade.
Då såg jag att det satt en "jättestor" trollslända i vårat köksfönster och den kämpade panikslaget för att komma ut. Den var gigantisk!!!!!!  Och jag som inte gillar kryp.
Efter att tagit ett djupt andetag och några springrundor i köket med fäktande armar fick jag äntligen upp fönstret och den flög ut.
Nu sitter jag och pustar ut vid köksbordet lite skakig i kroppen. Man jag lyckades!!!!!





Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar