2012-08-31

Fredag med tacomys



Då var det fredag igen ( känns som det är helg hela tiden ). Idag har regnet vräkt ner nästan hela dagen så det känns faktiskt ganska mysigt att tända lite ljus. Jag är ju en riktig ljusoman ;)

Här har vi festat på tacos och nu sitter hela familjen i soffan och är proppmätta. Jörgen sitter med sin dator i knät, William kollar på en film som han har hyrt och jag sitter med min dator i knät och skriver till er samtidigt som jag laddar för att snart åka och jobba. Känns lite tungt men när man väl är på plats så går tiden fort och snart är jag hemma igen och kan krypa ner i en varm och gosig säng. Det är det bästa med att jobba natt, när man ser alla som är nyvakna och på väg till sina arbeten och så vet man att nu ska jag hem och sova.


Har tänt lyktorna!



 Ha nu alla en riktigt mysig fredagkväll så ses vi imorgon!!

Kram!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar