2012-09-01

Shopping och ett hett tips

Nya DC skor!


Idag har mina grabbar haft en shoppingdag ( utan mig ) i Norrköping.
När jag vaknade stod det två ivriga killar och ville visa mig vad de hittat ( och det var inte så lite ).
William var i stort behov av nya byxor och eftersom han är helt galen i olika starka färger passar det alltid så bra att handla byxor på "Cubus".
Och här kommer ett tips!!!!  Nu under helgen kan man köpa TRE par byxor för endast 149:-. Helt sjukt billigt!!!!!!! William fick alltså 6 par byxor för 300:-. Hur kan det vara så billigt??????


Billiga byxor på Cubus!



Några snygga "Burton" tröjor slank med hem ;) och en rutig skjorta med luva. Sååå coooolt!! ( enligt William )



En helnöjd William i sina nya kläder!


Jörgen shoppade lite han också och hittade ett par "Tiger jeans" och en tröja från "Ralph Lauren".
Även han hade modevisning för mig ;)



En nöjd pappa i sina nya kläder!


Det är faktiskt lite roligt nu när höstkläderna har kommit ut till butikerna och vad jag förstått så är det mycket svart som gäller ( min favvofärg ) så snart är det nog dax för lilla mig att ta en shoppingrunda ;)

Nu ska jag ta tag i dagen och kanske avverka ett träningspass.

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar