2012-09-21

Redan fredag

En bild tagen hemma hos mig när jag och Carin hade "Tjejkväll"!

Då var det fredag igen och även min jobbarhelg ( igen ).
Idag sov jag i sträck till 10:30 så jag kommer nog vara riktigt pigg inatt ;) not!! Men det brukar gå bra ändå.
Var nyss ute och gick 5 km med Basse där vi stötte på en älg. Lite läskigt för för de är ju så stora men Basse var så duktig och han satte sig ner och tittade på den med stora ögon och nosen högt.

Snart kommer William hem från skolan och då är det dax att åka ner på stan för att hitta en present för imorgon är det kalas hela dagen lång. Dom  ska vara på Boda Borg och busa av sig så jag tror att vi kommer ha en ganska trött kille som kommer hem imorgon.

Satt och kollade igenom lite bilder och hittade denna bild på mina korgar som jag sålde när jag och Carin hade "Tjejkväll" hemma hos mig i våras. Vi gjorde så att vi bjöd massa vänner hem till mig där vi visade upp våra handarbeten och man kunde även köpa det som fanns till ett specialpris som gällde under kvällen. En riktigt rolig kväll och det var många som kom. Jag funderar på om man ska ta och ha en "Tjejkväll" igen nu till julen.

Vad tycker ni om det??????


Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar