2012-09-09

Burrrrrrrr



Burrrr vad ruggigt det är nu på kvällarna men jag måste erkänna att det ändå är ganska mysigt att få tända lite ljus och idag premiäreldar vi i vår "kamin".
Även fast det inte är en riktig kamin så ger den massor utav värme och passar oss perfekt ( skönt att slippa allt jobb med ved ).

Idag har jag och Jörgen haft en liten "roadtrip" till Kristinehamn för att kolla på en båt. Lite mysigt att åka iväg. William och Basse var hemma med mormor och när vi ringde för att meddela att vi var på väg hem satt de och åt på Rhodos kolgrill. Dom hade även varit en sväng på stan.






Nu sitter jag och värmer mig med en stor kopp te och ska snart förflytta mig till "soffläge".
Imorgon ska jag storstäda hela huset och då kommer nog hallen att bli färdig. Det kommer bli så bra!!!


En frusen bloggerska!

Fina timglas från Kanel!


Hoppas ni har en lika mysig kväll som jag!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar