2012-09-13

Nyplockade bryn



Idag har jag varit iväg och plockat mina ögonbryn. Man känner sig som en ny människa när det är gjort. När man är så mörk som jag är så syns alla små strån och det är det värsta jag vet.
Men nu är jag fin igen.
Ett ställe som jag kan rekommendera är CC Hudvårdsklinik som drivs av Carina och Camilla ( CC ) och som ligger centralt i vår lilla stad.
Trevligare bemötande får man leta efter. Man möts alltid av ett leende och man är alltid nöjd och glad när man går därifrån. Något som jag tycker är jätteviktigt.

Här kommer lite bilder för er som inte har varit där......................



Mängder av smink!

På CC använder man märket Decleor som är riktigt bra!



En trappa ner ligger ett stilrent och harmoniskt väntrum med sköna fåtöljer och lugn musik strömmar ut i högtalarna. Redan där blir man avslappnad;) kan jag lova.





En trappa ner ligger även alla behandlingsrum som är mysigt inredda och man blir väl nerbäddad fast man bara ska plocka bryn. På vinterhalvåret brukar man bli nerbäddad i varma täcken. Såååå mysigt!!



Carina plockar bryn på mig och Camilla fotograferar!


Först vaxas det runt ögonbryna så att alla små fjun försvinner och sedan avslutas det med att man "putsar" och fixar formen med en pincett.
Även fast det för mig är en pina så är det nästan alltid på gränsen att jag somnar under tiden.
Så tycker du att det är olidligt att plocka brynen så rekommenderar jag dig att gå dit.

Sedan går man därifrån och är helt knallröd i ansiktet;)) men det är det värt.


Kram!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar