2011-07-25

Min första vecka på bloggen!

Det har varit en trevlig vecka. Har jobbat två nätter och har knåpat med bloggen när jag haft en ledig stund. Första natten var det ett jätte oväder med åska och blixtrar i ca 6 timmar. Man kände sig ganska liten när det small som mest. Grabbarna var ute på sjön då. Basse och William låg och snarkade men Jörgen var vaken hela natten.
Denna vecka har jag sprungit 3 gånger så nu börjar man känna att det går lättare för varje gång. Det är roligt att jag får med mig Jörgen på mina rundor.
I torsdags firade vi 10-årig bröllopsdag men jag skulle jobba så det blev inte så mycke firande, det tog vi senare. Igår sov William hos en kompis så då passade jag och Jörgen på att hyra en film. Den var så rolig så vi båda låg i soffan och skrattade så tårarna sprutade. Idag har vi varit på stan och handlat lite kläder. Vi hittade mycket fint till William och det tyckte ju han var kul förstås.
Nu har jag en tung vecka framför mig med 5 nätters arbete men tiden går fort så snart är man ledig igen.
Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar