2012-02-19

Olearys och melodifestival

Jag, William, Lovisa och Sussie!


Igår var vi ute och åt på Olearys med Magnus, Sussie och Lovisa. Riktigt mysigt. Det var riktigt god mat och det bästa av allt var enligt William att man fick in en korg med popcorn innan maten.
- Hit vill jag att vi ska gå ofta, sa William.
Efter maten åkte vi hem till Magnus och Sussie och åt en jättegod efterrätt och satte oss framför tv:n för att se melodifestivalen.
Jag vet faktiskt inte om jag ska fortsätta att kolla på det för ärligt talat så tycker jag att det är ett enda fiasko.
Tur att vi iallafall hade en trevlig kväll med trevligt sällskap;))


Skål!

Magnus och Jörgen!


En jättegod köttbit med pommes!


Var tvungen att ta ett kort. Älskar kristallkronor!


Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar