2012-02-05

Söndag



Då är denna vecka snart slut. Tiden går så fruktansvärt fort tycker jag. Det är ju en ny vecka hela tiden;))
Idag har vi varit hos Magnus och Sussie och fikat. Sussie hade bakat Chokladrutor så jag kunde faktiskt inte hålla mig från att smaka en bit och det ångrar jag inte för den var gudomligt god.
Jag hade med mig några av mina virkade korgar för att visa och se vad Sussie tyckte om dom och hon tyckte dom var så fina så hon slog till och köpte en vit.
Där i ska alla Lovisas virkade bakverk få ligga. Det blev jättefint!! Så kul när någon tycker om det man gör.
Jag fick ett nytt uppdrag av Sussie som jag ska knåpa på nästa vecka när jag är ledig. Det är en sak som ska vara i Lovisas rum och om jag klarar det så tror jag att det kommer att bli bra. Riktigt spännande!!!
Talar inte om nu vad det är men ni ska få se när det är klart.
Idag har även Jörgens syster Therese beställt två korgar som hon ska ha nappar och pennor i. Jag blir såååå glad!!!!!
Så nu vet alla vad jag ska ha för mig på min långledighet;)

Ha en bra kväll!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar