2013-02-01

1 Februari



Redan 1 februari. Vad tiden går fort!!

Oj vad jag har hunnit med saker idag. Jag sov till 11:00 och efter det har jag handlat, strykt tvätt, städat, gått en promenad med Basse, tonat håret, bakat till mina arbetskamrater, lagat middag, städat undan och nu sitter jag här i soffan och väntar på att åka till jobbet och jobba 10 timmar.
Undra om jag kommer bli trött inatt :)




Kvällens middag bestod av tacos och idag smakade det riktigt bra. Lite konstigt men ibland kan tacos vara riktigt gott och ibland inte alls. De bästa tacoprylarna är ju Old el paso tycker jag, tyvärr är det lite svårt att få tag på dessa, jag har letat och letat i olika affärer. Är det någon som vet vart det finns?? Tipsa mig gärna ;)

Nu ska jag dricka en kopp te och njuta av den sista timmen här hemma.

Ses imorgon!!

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar