2013-02-02

Femtio nyanser av honom



Har precis vaknat, sitter och dricker mitt "morgon-te" och har en bok framför mig. Om jag förstått rätt så är denna bok ett hett samtalsämne just nu och alla läser den.
Detta är den första av tre böcker och jag har fått turen att låna den av en kär arbetskamrat ( Cristin <3 p="">Eftersom min vän Carin redan har läst boken så har jag fått höra lite vad den handlar om ( ganska mycket snusk ) så det ska bli spännande att se vad man själv tycker.
Måste erkänna att jag är riktigt dålig på att läsa böcker ( tar mig aldrig tid till det, har så mycket annat att göra ) och det enda tillfället jag bruka läsa är när det är semester och vi brukar vara ute på sjön med båten. Så härligt att ligga i lugn och ro i solen på en klippa i bikini, höra vattnet, fåglarna, ha en svalkande dryck bredvid sig, färska jordgubbar och bara försvinna in i en bok. Åååå nu vill jag ha sommar!!!

Ja, vi får se hur fort jag läser ut den.............;-)


KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar