2013-02-07

Tar ett uppehåll

Mitt senaste projekt i vardagsrummet!



Som ni kanske redan har märkt så har jag inte varit inne på bloggen och skrivit något på flera dagar.

Jag har funderat fram och tillbaka ( flera gånger faktiskt ) om jag kanske ska ta ett uppehåll med mitt bloggande då det kräver ganska mycket tid, som jag nu på sista tiden känner att jag inte har.
Nu har jag inte bloggat på några dagar bara för att se hur det känns och jag känner mig mer lugn och att jag har mer tid till det som jag vill göra just nu.

Så nu kommer mitt beslut!!!! Jag tar ett uppehåll......
Kanske kommer jag tillbaka till våren och jag hoppas då att ni vill följa mig och min familj igen.

Tusen tack för att ni har följ mig varje dag. Ni är guld värda!!!! <3 p="">
Vi ses snart igen :)

KRAAAAAAM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar