2012-04-09

Annandag påsk



Äntligen har jag jobbat färdigt min "tungvecka" och det firade vi hemma hos oss med en påskmiddag med min mamma och syster med familj. Hela köket var fullt utav godsaker som Janssons frestelse, köttbullar, prinskorv, sill, lax, ägghalvor, västerbottenpaj och olika ostar.


Olika ostar!

Lax med pepparrotsröra på Kavring!

Fina syster med Moa!


Det bästa av allt var att man fick träffa lilla Moa igen och passa på att gosa lite. Hon är så snäll och lugn.



Jag och Moa!

Basse träffade Moa för första gången!

Skål!

Liam med sitt påskägg!

Till efterrätt blev det en kokosbakelse med grädde och hallon!

Jocke med sin lilla Moa!

Man kan mysa hur mycket som helst!

Jag, syster och Moa!

Moas söta sockor!


Tack för en trevlig kväll med massor utav mat och skratt ( och gos );)

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar