2012-04-19

Dax att ta tag i.....



......mina naglar. Jag är ju en periodare på att bita på naglarna och ibland ser man inte riktigt klok ut. Men nu är det slut med dom dumheterna!!! Nu ska jag spara ut dom så att man kan måla dom i sommar.
Det finns inget snyggare än välvårdade naglar med ett fräscht lack på.
Något som alltid fungerar på mig är att måla naglarna med ett av mina superlack som kommer ifrån "Maybelline New York" och heter "Forever strong + Iron" som gör att naglarna blir lite hårdare och håller bättre.


Lack som jag varmt rekommenderar!


Kram!!

2 kommentarer:

  1. Vart köper du Maybelline nagellacken? Skulle också behöva sånna, mina naglar blir så mjuka när dom blir långa och går av... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Nagellacket finns att köpa på Åhlens. Du måste prova ;) Kram

      Radera