2012-04-23

Vitsippan ute i backarna står



Niger och säger att nu är det vår!!!!
Jag var ute och gick en långpromenad med Basse förut och såg så söta vitsippor i diket. Dom fick följa med mig hem ;). Man får riktiga vårkänslor nu när vädret har blivit lite bättre.

Idag sov jag till tolv eftersom jag ska ut och jobba inatt. Det ska bli riktigt roligt att träffa mina arbetskamrater igen. Jag har varit ledig nu i tio dagar så nu är det dax att jobba lite ;).




Efter Basses och min promenad åkte jag ner på stan och beställde lite mera garn till en beställning på två korgar. Råkade halka in på H&M och såg denna söta blus för, håll i er...........99 kr.
Otroligt billigt. Den fanns i olika färger men jag föll för den mörkblå. Tänk att ha den till ett par vita jeans och ett par sandaler till ;).




Nu ska vi snart äta middag och sedan ska jag sätta mig ner i soffan och läsa min nya tidning som kom idag.




Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar