2012-04-25

Regn och gott fika

Gott fika!


Idag har regnet vräkt ner och att det blåste gjorde inte saken bättre. Jag och Basse tog en skogspromenad när jag vaknade och när vi kom tillbaka började ovädret. Nu tycker jag att det får räcka!!!
Det ska tydligen fortsätta att regna imorgon också så jag tänkte att det skulle passa bra att stanna inne och ha en bakdag.
Vi blev bjuden på fika hos Magnus och Sussie nu ikväll och Sussie hade bakat så goda kokosrutor så jag skulle kunna tänka mig att baka sådana imorgon. Jag skulle även behöva baka lite bullar. Det är alltid så bra att ha i frysen och bjuda på när man får gäster ( om inte William äter upp alla förstås ).
Vi får se vad jag hittar på ;)



Busiga Lovisa!


Nu börjar tröttheten ta över så jag säger god natt och sov gott!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar