2012-04-12

Grattis Carin

Påsen med paketet!


Idag fyller min kära arbetskamrat Carin år. Det firade jag henne med att ge henne en present som jag placerade ut på det värsta stället på jobbet ( enligt Carin ). Hon hatar nämligen att gå på vårt glasgolv men hon ville så gärna ha sin present så hon var tvungen att övervinna sin rädsla ;)




Man riktigt ser på Carin hur jobbigt hon tycker att det är ;) och jag tyckte det var jättekul.


En rädd Carin!

En nyfiken Carin!

En glad Carin!

Vita betongljusstakar, en korg full med choklad och ett virkat armband!


Ett STORT grattis till dig Carin och jag hoppas att du får en bra födelsedag!! Kram

2 kommentarer:

  1. Mest Nyfiken kan jag tro !!!

    SvaraRadera
  2. Nyfiken men mest rädd;))) Nån dag kommer en nattpatrullare ligga som en röd våt fläck på betonggolvet under...jag vet inte när...bara att det kommer att hända;)))

    SvaraRadera