2013-01-21

En härlig dag i solen




Vilket underbart väder det var igår!!
Det var så härligt att man inte kunde motstå att vara ute, så vi tog en långpromenad med Basse ner till hamnen och gick längs med vattnet. Man riktigt kände hur solen värmde och jag fick en liten känsla av vår.
Det var inte bara vi som inte kunde motstå vädret för jag har nog aldrig mött så mycket folk som igår, alla var glada och man riktigt såg hur de njöt. Mera sådana dagar tack!!

Idag är inte vädret lika bra men vi har iallafall varit ute på en långpromenad ( jag och Basse ) och vad brukar man säga " Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder "!! Så sant!!
Jag hade tagit på mig perfekt med kläder så jag frös ingenting och när det är så, då känner jag att jag skulle kunna gå och gå och gå, ja hela dagen lång.


Bilderna har jag tagit med min iphone men de blev riktigt bra iallafall!



Nu sitter jag med en stor kopp te som ska värma upp mig lite och alldeles strax ska jag lägga mig och försöka vila lite eftersom jag ska jobba inatt.

Ha en bra dag!!

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar