2013-01-11

FREDAG!

Äntligen fredag och långledig. Det ska bli så skönt, jag har så mycket som jag måste ta tag i som bara har lagts åt sidan när jag var sjuk både här hemma och med mig själv. Nu ska jag ladda under helgen och passa på att äta och dricka lite gott för på måndag börjar jag mitt nya "nyttigare" liv ( inte bara att tänka på vad man stoppar i sig utan nu ska här börja tränas också ) och det ser jag verkligen fram emot. Utmaningar är alltid roliga!! Får se om jag kan få med resten av familjen också, vad tror ni om det? Nu sitter jag här i köket med en ny Plaza, lite tända ljus och försöker vakna till liv efter nattens jobb. Idag blir det garanterat hämtmat ;-) och ett glas rött ( tänker nog göra det minsta möjliga ) framför tv:n och bara njuta av att det faktiskt är fredag. Passa på att njuta ni också!
KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar