2013-01-16

Tredje dagen




Hej!
Idag är jag inne på min tredje dag att äta Gi och jag tycker det känns riktigt bra.
Igår hade jag chokladabstinens och det var riktigt jobbigt ( jag gick bara runt och tänkte på godis och choklad hela kvällen ) men jag lyckades kämpa emot och idag är suget borta. Det brukar ju ta några dagar innan kroppen vänjer sig att vara utan socker och socker finns ju nästan i det mesta man äter.


Var nere på torget idag och köpte hem lite fina snittblommor. Älskar när huset är rent och blommorna står på plats, då mår jag som bäst!! Såg att de börjat sälja vårblommor ( krokus och pärlhyacint ) så det måste jag också köpa, kanske nu till helgen.





Nu ska jag krypa upp i soffan och dricka en stor kopp te ( inga kvällsmackor längre för min del ) och titta lite på tv

Ses imorgon!!

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar