2012-10-23

En dag full med motion



Fick ett ryck nu på kvällen och bakade en kladdkaka ( tycker att jag är värd det efter alla promenader de närmsta dagarna ) som jag nu ska festa på. Bloggar och äter samtidigt. Så gott och kladdigt!!

Dagen har gått undan kan jag säga. Först var jag och två arbetskamrater ute på en promenad vid Jogersö. Så härligt att gå i skogen och se hur solen spricker upp bland molnen. Frisk och härlig luft att andas in. Man blir liksom pigg och glad.
Så pigg att jag har hjälp William med läxor, rastat vovve, handlat, lagat mat, hängt och vikt tvätt, målat betongljusstakar, rastat vovve, bloggat, bakat kladdkaka, städat, varit en "snabbis" på Kanel, rastat vovve och nu sitter jag och proppar i mig av kladdkakan och bloggar samtidigt.
När William har gått och lagt sig ska jag lägga mig i soffan och titta på tv och kanske, bara kanske så blir det några avsnitt av "Sons of Anarchy". Jörgen sover borta inatt men jag har fått tillåtelse att titta och vem säger att man inte kan se en film två gånger ;-)

Ses imorgon!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar