2012-10-04

Vaknar till regn och rusk

Titta den knoppar!!!


Nu ÄNTLIGEN är allt klart här hemma. Varenda låda och garderob är rensade och iordning. Känns så bra att slänga saker.

Idag har vi ett riktigt tråkigt väder med regn i vår lilla stad. Inte ens Basse ville gå ut på sin morgonpromenad. Inte ens William ville cykla till skolan ( som han annars vill göra i ur och skur ) så jag fick köra honom och jag tyckte det var ett klokt beslut för annars hade han blivit dyngsur.

Jag ska nog trotsa vädret med att ta en sväng ner på stan och se om jag kan hitta nya skor och eventuellt kommer jag nog ta en titt in på Kanel också  :)





Måste bara visa en bild på en av mina många orkideer som har börjat få knoppar igen. Jag brukar alltid ge upp och köpa nya för en orkide ser ju inte så rolig ut när den inte har några blommor men jag har väntat tålmodigt och det var det värt.

Ha en underbar dag!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar