2012-10-18

Tjohoo!



Hahaha! Hittade ett lite roligt kort på mig som jag tänkte att ni skulle få skratta till! Undra vad jag säger/ tänker där?

Idag har jag bara legat ner eftersom mitt huvud har värkt något så in i bomben. Har tagit alvedon men det gjorde varken till eller från. Undrar om det kan vara någon släng av migrän.

Jaja, nog med tråkigheter. Nu ska jag åka till jobbet och köra 10 timmar, sedan är jag ledig i hela 14 dagar. Ska bli helt underbart skönt!!!!!
Imorgon ska jag ut i garaget och lossa på mina betongsaker som jag gjorde igår. När jag var där ute och blandade och kladdade så kände jag bara hur fantastiskt roligt det var. Mer betong kommer det bli ;)

Oj vad klockan går, dax att byta om och fara till jobbet!

Ha en bra kväll!!

Kram!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar