2012-10-23

Sons of Anarchy



Förra veckan hade Jörgen med sig en filmbox hem som han lånat av en kille på jobbet. Det räckte med att jag kollade på framsidan så sa jag:
- Det här är inget för mig att se på. Titta du så städar jag istället!
Boxen innehöll hela säsong 1 av en serie som tydligen går på tv och heter "Sons of anarchy" och handlar om ett gäng mc-killar och deras klubb.
Jörgen satt som klistrad hela helgen ( hans arbetskamrat sa att har man börjat kolla så kan man inte sluta ) och jag stannade upp ibland i mitt städande för att kolla lite.
Det hela slutade med att när jag var klar så satt jag också i soffan och kunde inte slita mig. Nu har vi kollat färdigt på hela säsong 1 och har fått hem hela säsong 2 som vi började titta på igår.
Allvarligt talat, hur fast är man när två vuxna sitter uppe om nätterna för att man hela tiden "måste" se ett avsnitt till. Vi är fast!!!!!
Och tro det eller ej men jag börjar mjukna för mc-killar ;)

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar