2012-10-14

Söndagsmys och Solsidan



Ikväll har vi lite söndagsmys här hemma med hämtmat. Williams kompis Simon var med och de valde att äta kebab och jag och Jörgen åt en varsin Vesuvio från Citygrillen där vi tycker att dom gör riktigt goda pizzor.
Nu har jag förflyttat mig till soffan som jag kommer spendera resten av kvällen i tills jag ska bege mig till jobbet och köra de sista 10 timmarna av denna 50 timmarsvecka. Känns så skönt att snart få vara ledig i några dagar.
Över höstlovet har jag tagit semester så då blir jag ledig i 14 dagar. Ska bli så härligt!!! Har lovat William att vi ska hitta på något roligt då, vet inte vad men det får vi fundera på.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan med en riktigt gosig filt och en kopp te. Glöm nu inte bort att det är SOLSIDAN ikväll. Får bara inte missas!!!

Kram!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar