2012-10-25

Soffläge



Nu har jag intagit horisontellt läge i soffan och här tänker jag stanna resten av kvällen.
Idag har jag varit på stan och ätit en god lunch med min vän Sussie. Vi hann även med en sväng in på Kanel ( otroligt va!! ) Men jag handlade inget!!! Efter det var det bara för mig att åka hem och gå en promenad med Basse för att sedan hämta William och hans kompis Simon i skolan för att sedan åka till Busfabriken i Norrköping. Där har jag setat och virkat på en beställning medans grabbarna har busat. Jag kände att för mitt eget bästa inte testa några trix denna gången ;)

Imorgon ska jag förbereda för middagen som vi ska ha här på lördag. Det kommer ca 20 personer och vi ( jag ) ska bjuda på trerätters. Det ska bli riktigt roligt och jag hoppas att mitt val av meny kommer att uppskattas.
Snart ska William nattas och sedan tror jag att det kommer att bli två avsnitt av "Sons of Anarchy".

Ses imorgon!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar