2012-10-17

Onsdag med skräck

Basse i sin nya vinterjacka!


Idag har jag varit med om något så otäckt!! Var på väg in i duschen och skulle precis dra för draperiet när jag ser något som snabbt kryper upp och jag ser att det är en spindel. Jag drar på vattnet och ska försöka att spola bort den men den vill inte och börjar plötsligt springa mot mig.
Jag släpper duschslangen så den står som en fontän och blöter nästan ner hela badrummet. Rusar ut helt näck och börjar skrika på William att han ska komma och döda den. Han kommer till undsättning men hittar den inte så där får jag sitta och vänta tills Jörgen kommer hem ( i ca 10 min ).
Jörgen letar rätt på den och spolar ner den i toaletten. Vad skulle jag göra utan honom.
Jag tycker det har varit mycket spindlar nu på sista tiden. Jag och Carin har fått problem med en som alltid sitter i en trappuppgång som vi måste gå in i, och den är inte liten vill jag lova ( en nackdel med att jobba natt ).
Jag som alltid har sagt att: - Vi har aldrig några spindlar hemma hos oss ( jag ska aldrig mer säga så )

Ha nu alla en underbar kväll och se upp för alla kryp!!

Kram!!

P.s glöm inte bort tävlingen som slutar på söndag ;) Lycka till!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar