2012-10-30

Lite smått och gott från Decleor



Idag har jag haft en sån där "göramassaärendendag" och farit runt genom hela staden.
Tyckte inte att det var så mycket men "många bäckar små". Bland annat var jag inne på CC Hudvårdsklinik och köpte mig en ny nattkräm och blev superglad när de hade ett erbjudande för samma pris ( fick den fina necessären med en kroppslotion och ett läppbalsam på köpet ).
Jag bara älskar deras märke Decleor. Återfuktar bra och det bästa är att produkterna är dryga och räcker länge.
När jag ändå var där passade jag på att boka en riktigt härlig behandling som kommer att ta ca två timmar. Kan behövas i dessa gråa tider. Jag längtar!!!!

Nu ska jag sätta fart med att kaka något gott som jag återkommer med lite senare.

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar