2011-10-15

En tur på stan

 Idag åkte hela familjen ner på stan. Kul att William ville följa med för det händer inte så ofta. Vi gick och strosade lite och alla tre hittade något som vi köpte.
Man gör ju av med lite energi när man springer runt i massa affärer så vi gick in på Huldas och åt lite lunch och en fika på det.




Jag åt en Ost & Skinksallad. Helt Ok!




Jörgen åt en Lasagne.




William åt varma mackor.




Till fikat åt Jörgen en kladdkaka med grädde, jag tog en tårtbit och William åt en kanelbulle.





Jag hittade en brun stickad tröja på H&M. Jättefin!




Hittade även en jättesöt blus på H&M men när jag kom hem och skulle prova den igen såg jag till min förskräckelse att det stod MAMA på lappen som sitter i nacken.
Jag har alltså gått och köpt mig en mamma tröja. Men det struntar jag i för den var så fin.




Jörgen hittade ett par nya vinterskor.






Och han köpte även ett par nya jeans.




William köpte ett par nya jeans, en skjorta och en tröja med "Simpsons" på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar