2011-10-23

GI mellanmål



Det bästa med att köra GI är att man får äta detta goda mellanmål 1-2 gånger / dag. Jag äter det bara 1 gång / dag.
Det konstiga är att jag aldrig tröttnar på det. Jag kan ( så knäpp som jag är ) längta efter att få äta det.
Mellanmålet består av:

1 dl vispad grädde
1 dl hallon

Inte mycket för världen men såååå gott!!!

Till något helt annat.
Vad jag har sovit bra i helgen. Jag har inte vaknat en enda gång som jag brukar göra för att titta vad klockan är eller kanske för att man hör resten av familjen.
Helt underbart!!
Benet känns bättre för varje dag som går. Jag ska till min kompis Sussie som är Sjuksköterska och byta förband någon dag i veckan för det ser inte så trevligt ut.
Då ska jag ta några kort så ni får se hur det ser ut.
Nu ska jag jobba min sista natt och ladda för en 9 dagars långledighet. Den kommer att börja bra för imorgon börjar fotokursen och det ser jag fram emot.

Hoppas att ni alla har haft en trevlig och mysig helg!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar