2011-10-02

Jobb och möten

Så här hittade jag William och Basse en morgon! Bästa kompisar!!


Oj vad tiden rinner iväg. Jag har jobbat min " tungvecka " vilket innebär 50 timmars arbete så då ligger man på lågvarv och är inte så social.
Det känns som att man bara jobbar och sover. Men det bästa av allt är att man är ledig i 9 dagar efteråt så då hinner man ikapp allt man inte orkat med.
Jag tror att man blir lite påverkad av att det är mycket mörkare ute nu.
Tyvärr har jag blivit dragandes med en fruktansvärd huvudvärk i flera dagar så jag hoppas den försvinner snart. Har provat allt från Alvedon till Healing men det vill inte ge sig.
I onsdags hade vi möte på jobbet och fick ta en rundvandring i våra nya arbetslokaler nämligen nya brandstationen i Nyköping.
Det var så fint och fräscht och det bästa av allt är att vi kommer få ha tillgång till ett gym.
Vi flyttar in där i slutet av oktober. Kul!!
I torsdags var det föräldramöte på Williams skola.
Vi ska fixa så att barnen ska ha ett disco i höst. Det kommer bli populärt.
I fredags hade jag med mig en " Kladdig bärkaka " till jobbet eftersom jag nu har jobbat där i 1 år.
Min kära kollega Carin hade med sig en liten present till mig som jag blev så glad över. Den hade hon gjort själv och jag måste säga att hon är så duktig. Eller hur?


Så fin och liknar faktiskt mig!

Ser ni vad det står på mössan!

Hon har till och med sytt dit " Nattpatrullen "!

Max GI hamburgare!
Nu ska jag äta en GI burgare och snart bege mig till jobbet för att jobba av sista natten.

Ha en bra kväll!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar