2011-10-05

Lite shopping som tröst



Var inne på Kanel idag och hittade lite smått & gott. Jag skulle vilja ha allt men se där får man hejda sig!!
Blev mycket nöjd med mina köp.
Jag var även en sväng på stan.





 Hittade ett grått linne på Kanel från märket "Kaffe". Super härlig kvalite. På ryggen längst upp är det spets.
Snyggt!!!




 På Hellmanska gården hittade jag en sjal.




Här är min underbara kofta som jag hittade på Kanel. Den är från märket "Du & Jag". Mjuk och härlig.
Den kan nog värma mig i vinter.





Skönt att den går ner en liten bit baktill.




Lite detaljer på ärmarna.






Ett fint spänne som man fick med om man vill knäppa koftan.




Ett hjärta med texten "Du & Jag". Hängde på prislappen!




Var till Ginatricot och hittade en poncho. Jätte skön att ha på sig när det är lite mittemellan väder.




Köpte även ett svart te på Kanel för 99kr. Har provat det och jag rekomenderar det starkt om man är te drickare. Fanns i olika smaker och olika färger på burkarna.
Varje te hade en söt liten dikt/ budskap på burken.
En jätte bra "Gå bort present" eller bara att unna sig själv lite gott te i höst mörkret.




Konstigt att lite shopping kan göra att man mår så bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar