2011-10-10

Över 6000!!

Jackan är från MQ och den har jag haft i flera år men jag tröttnar aldrig på den!


Hej Alla kära!!
Vill bara tala om hur glad jag är att ni tittar på min blogg. Imorse var jag en snabbis här inne och tittade och fick se att det var över 6000 sidvisningar. Yippie!!! Vad glad jag blev!!
Vill även tacka alla som skriver en kommentar, det är så kul för mig att se vad ni tycker, så fortsätt med det!!!!

Idag gick jag upp som vanligt kl 06:45 och hjälpte William att komma iväg till skolan. Hoppade sedan in i duschen och begav mig sedan till affären för att storhandla.
Föstår inte vart maten tar vägen: Hi,hi!!
Jag var tvungen att ta fram min höstjacka för då var det bara 8 grader. Lite mysigt ändå.


Kylen är full!


Nu är både kylen och frysen fulla igen. Det är det bästa jag vet!!


Smarrigt!


Snodde ihop en svampomelett till lunch. Den blev jättegod. Snart ska jag iväg till en mycket kär vän och se hur hon har det och kanske blir det en fika också.

Tack än en gång för att ni finns!!!

Kram,kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar