2011-10-08

Härlig Lördag



Vi började vår Lördag med att sova till 09:00. Helt otroligt att hela familjen sov så länge.
Jag tog en sväng till bageriet och köpte lite nybakt bröd.
När jag kom hem hade Jörgen gjort äggröra och stekt bacon. Sååå gott!!
Efter frukosten gick vi en promenad med Basse i skogen. Nu är hösten här! Så mycket fina färger och jag var bara tvungen att ta med kameran.
Senare på dagen har vi varit nere vid vår båt och släpat hem alla saker som vi lyckats släpa dit under sommaren ( mer än man tror ) och städat ur så nu är Wilma vinterförvarad.
Jag ska strax bege mig till affären och handla lite till middagen ikväll. Vi ska mysa till det lite extra och laga en tre-rätters middag. Återkommer senare med bilder och kanske ett och annat smarrigt recept.....

Trevlig helg!!!


Min frukost!

Basse och jag i skogen!

En liten skalbagge gick över stigen!

Naturbild!

Lite nypon!

Basse tar en paus!

Riktig trollskog!

Hösten är fin på sitt sätt!

Fina färger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar