2011-10-29

En väldigt trevlig kväll



Ikväll har vi varit hos Magnus och Sussie och ätit middag. Vi blev bjudna på jättegod mat och trevligt sällskap.




Lite vin blev det idag också. Sååå gott när man står och lagar mat!!




Molly och Basse myste dom också.




Vi började middagen med en förrätt som bestod av Avokado med Heta kräftstjärtar i aioli. Starkt men supergott!!




Varmrätten bestod av kyckling, ris och en god sallad.




Till efterrätt åt vi vaniljpannacotta. Den rekommenderar jag starkt. Jag tror faktiskt att det är den godaste pannacottan jag har ätit. Receptet finns här på bloggen.
Prova!!




På bordet hade Sussie ställt en fin ljusstake som hon gjort själv.




Efter all mat var vi proppmätta men det fanns mer att äta. Det finns alltid plats för godis.




Var tvungen att ta ett kort och visa denna äckliga godisspindel. Den såg så äkta ut att varken jag eller Sussie kunde äta den.




William och Basse myste lite.




Här sitter vi och myser i soffan och tittar på "Så mycket bättre".




Magnus och Sussie!!




Basse ville vara med på ett hörn. Han gjorde allt för att få lite uppmärksamhet. Han slänger alltid upp tassen när han vill gosa.





Det är så kul att se Basse och Molly tillsammans. Basse tycker så mycket om Molly och han ska alltid ligga nära henne. Det gosas och gosas!!

Nu är det dax för mig att sova som resten av familjen gör.
Sov gott!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar