2011-10-07

Ett besök hos Carin



Idag packade jag och Basse bilen och begav oss till min kära arbetskollega Carin som bor med sin familj och hund i Buskhyttan. Där var även Kina ( en till trevlig arbetskollega ) med sin son och hund.
Vi började med en promenad till Krognäs. Ett jättefint ställe vid vattnet där hundarna kunde springa lösa och även ta sig ett dopp.
Dom busade och badade och man såg på dem hur roligt dem tyckte att det var.
Efter en stund gick vi hem till Carin och fikade kladdkaka som var jättegod.
Passade då på att kolla på Carins alla virkade saker som var jättefina.
Hon hade bland annat virkat små fina blommor som man kan sätta vart man vill. Jag fick en som jag satte en säkerhetsnål på  och satte den på min tröja. Jättefint!!!
Kanske någon som vill köpa en blomma? Hör av er och tala om vad du vill ha för färg. Dem är sååå fina!!!
Tack Carin för en trevlig dag!!!


Basse och Missy busar!

Här har dem tagit sig ett dopp i vattnet!

Kompisar!

Här är Carin, Valdemar och Konrad!

Söta Konrad!


Kladdkaka!

Min fina blomma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar