2011-09-04

En händelserik vecka



Denna vecka har bara rusat iväg och det har hänt ganska mycket.
I måndags blev vi bjudna på mat hos pappa och Anki. På menyn stod det grillat. Jätte gott och jätte trevligt!
I tisdags var jag på bio med mina vänner Camilla och Sussie. Vi bruka träffas bara vi tjejer och gå på bio tillsammans. Vi har alltid så trevligt ihop. Denna gången såg vi på "Försvunnen". Ganska ruggig film men jag blev lite besviken. Det tror jag att vi alla tre blev.
I torsdags var jag och Basse ute på en promenad i skogen när det plötsligt började att regna. Vi blev genomblöta. När vi kom hem passade jag på att bada Basse eftersom han ändå var blöt. Han blev så mjuk och go. När vi ändå var i farten tog jag och klippte lite klor också. Han fick helt enkelt en totalrenovering.
I fredags hade vi en myskväll med pizza och en hyrd film. Det var så skönt att slippa laga mat, utan bara sätta sig ner och ta det lugnt.
William hade sin kompis Alex som övernattningsgäst. Dom låg och skrattade hela kvällen.
I lördags kom våra kompisar Magnus, Sussie, Lovisa och Molly till oss på middag. Det var så trevligt. Vi satt och pratade till sent på natten.
Idag var vi på Voyage och åt en hotellfrukost. Så gott att få gå omkring och plocka massa godsaker. Efter det åkte vi hem och rensade svamp som vi fått av våra kära grannar Micke och Helene. Tusen tack!!
Nu sitter vi i soffan och ska titta på tv och ladda för en ny och härlig vecka.

Kram Ulrika


Jag klipper klorna på Basse!

Heta kräftstjärtar i aioli på knäcke sticks!

Söta Lovisa!

Hotellfrukost!

William myser i soffan!

Våran fina William!

Jag rensar svamp!

Skogens guld!

Såå goda!

Tände lite ljus i mitt rabarberblad!

Mysigt!

Lite höstmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar