2011-09-18

Ledig vecka



Hej!
Denna vecka började med att William var hemma från skolan både i måndags och tisdags. Han var genomförkyld och lite febrig. Jag har också känt mig lite hängig till och från så denna vecka har jag tagit det lugnt med träningen. Nu börjar jag känna mig bättre så nu blir det hårdträning igen!
I tisdags var jag hos min frisör Ia och klippte mig. Jag har funderat och vill nog spara ut håret igen så nu jämnade hon till håret och tog bara lite i topparna. Jag blev helnöjd.
I onsdags hade William friluftsdag i skolan. Dom brukar alltid vara uppe i Ekensberg och dom barnen som bor här brukar få börja på plats så vi fick en sovmorgon. Jätte skönt!
På kvällen åkte vi till Norrköping för att handla vinterkläder till William. Han valde allt själv och det blev riktigt fint.
I torsdags fick jag passa Lukas medans Camilla skulle klippa sig. Det är alltid lika kul att ha honom.
Vi passade även på att ta en fika och äta hennes super goda bullar som hon hade med sig.
På kvällen var vi hos Magnus och Sussie och fikade.
I fredags städade jag ur kylskåpet och åkte sedan och storhandlade. Så skönt när allt är rent och fint.
Efter det så gick jag  en promenad med Basse i hamnen. Det var så härligt. Solen lyste och vattnet låg spegelblankt.
Det är så härligt att ha hund så att man kommer ut på dessa promenader.
På kvällen åt vi pizza. Sedan åkte jag ner till Kanel för att gå igenom vad vi skulle ha på oss på modevisningen. Jag blev jätte nöjd med mina klädval.
När jag kom hem var min syster med familj hemma hos oss. Nu äntligen får jag säga detta:
Min syster väntar sitt andra barn. Grattis!! Det ska bli så kul med en bebis i familjen och jag ska bli moster igen!!
I lördags var William med en kompis till Norrköpings betongpark och åkte skateboard.
Jag gick modevisning för Kanel och min kära man och hund var med mig och tog kort.
Basse var så duktig som var med hela tiden. Man blir riktigt stolt över honom för hela tiden kommer det fram folk och säger att han är så fin och det är han ju.
På kvällen var det dax att fira pappa som fyllde 63 år. Vi blev bjudna på smörgåstårta som var kanon god.
Mycket trevligt sällskap och mycket gott att både äta och dricka.
Ett stort GRATTIS pappa!!
Idag har jag tvättat färdigt alla fönster som jag började med i veckan. Så skönt att ha det gjort.
William åkte iväg med en kompis och tittade på hockey så då passade jag på att baka lite.
Magnus och Sussie fick äran att komma och fika.
Nu sitter vi i soffan och är ganska så trötta både jag och Jörgen.
Ser fram emot en ny vecka!

Kram, kram till er alla!



William i sina nya vinterkläder!

Så fint!
Lilla Lukas!

Jag i min nya frisyr!


Min syster, Jocke och Liam. Grattis till er!

Liam gosar med Basse!

Grattis pappa på din födelsedag!

Jätte god smörgåstårta!

Här är en till!

Dukat för fest!

Fina blommor!

Kladdkaka med grädde och hallon!

Hallon!

Fin blomma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar