2011-09-13

Roligare att putsa fönster



Jag har aldrig tyckt om att putsa fönster. Har nog provat det mesta men ändå aldrig lyckats. Vet inte hur många gummiskrapor och trasor jag har haft. Såg denna maskin i en reklamtidning och slog till.
Har aldrig blivigt nöjdare. Den går på laddningsbart batteri och suger upp vattnet samtidigt som du drar den som en vanlig skrapa på fönstret. Putsmedlet fyller du i den lilla sprayflaskan med putsduk på. Du behöver i stort sett bara dom två sakerna. Hur enkelt som helst och lite roligt samtidigt!


Här putsas det för fullt!

Visst ser jag lite glad ut!

3 kommentarer:

  1. Söt du är! :) Jag måste införskaffa en sådan!

    SvaraRadera
  2. Vart finns en sådan??

    SvaraRadera
  3. Jag har köpt min på Hushållsgruppen men den finns säkert på andra elkedjor:)

    SvaraRadera