2011-09-24

Lördagsmys



Nu har vi laddat för en riktig myskväll. Vi köpte pizza på Fazana, där dom gör supergoda pizzor. Dom är inte så stora men lite tjockare och det är faktiskt godare. Pizzasalladen är också god.
Tror dom är bäst i stan på att baka pizzor .
Någon som inte är så förtjust i pizza är William så han fick äta mat från Max.
Nu är vi mätta och belåtna!!




När vi ska kolla på film måste man ju ha nått att knapra på. Det blev chips. Måste tipsa om dessa chips som är ugnsbakade och inte alls lika flottiga som dom andra kan vara. Riktigt goda!!




Här har vi kvällens film som jag tror ska vara jättebra. Har hört att den ska vara bra så nu har jag ganska höga förväntningar. Jag får tala om imorgon vad jag tyckte om den. Spännande!!!
Imorgon börjar vi med projekt trädgården och all sjösten som ska läggas ut. Har inte blivit klart ännu men nu har vi fått fiberduk av pappa så imorgon ska allt bli gjort.
Tänkte att jag ska lägga in lite före och efterbilder så ni får se allt från början till slut!!
Ha en härlig kväll!!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar