2011-09-19

Mysig måndag

 I morse när klockan ringde var det alldeles mörkt ute. Tittade ut och såg att det regnade.
William blev överlycklig och ville cykla till skolan fastän jag erbjöd att köra honom.
När han åkt iväg tände jag ljus och gjorde min frukost som jag åt i lugn och ro.
Bestämde mig för att baka något nytt. Medans degen jäste gick jag och Basse en promenad i regnet. Nu fick jag äntligen ta på mig mina fina stövlar.
Basse blev jätte blöt så jag gosade in honom i en handduk. Vad han myste!
När bullarna var klara ringde jag Jörgen som genast kom hem för att provsmaka. De var så goda så han tog två.
Nu ska jag sätta mig ner och fika lite innan min lillkille kommer hem.

Ha en bra dag!!


Mina fina gummistövlar!
Basse är blöt!

Basse myser!

Nybakt bulle och lite varmt te!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar