2011-09-11

Jobb, jobb, jobb

 Det har inte hänt så mycket denna vecka eftersom jag har jobbat men ibland kan det också vara skönt att ta det lite lugnt.
I måndags var jag barnvakt åt min systers son Liam. Han är så söt och go! Han var med och lekte med William och hans kompis. Det är så kul att se hur roligt dom har det tillsammans.
I tisdags köpte jag en ny svampkorg för jag och syster skulle ut i skogen på onsdagen och plocka svamp men hon blev sjuk så vi ska ta det en annan dag.
I torsdags var jag ledig men gjorde inte ett dugg. Låg bara och läste. Det var jätte skönt att bara ta det lugnt.
Nu i veckan har våran sjösten kommit så nu har vi lite att fixa med ute på tomten. Lägger in lite bilder när det är klart.
I fredags tog jag en sväng ner till Kanel. Johanna höll på att packa upp sina nyinköpta skyltdockor. Till dessa dockor fanns en varsin peruk. En mörk och en blond som vi provade medans vi skrattade ihjäl oss.
Nästa lördag ska jag gå modevisning för Kanel nere på stan. Det ska bli jätte spännande och kul att få ha på sig massa fina kläder.
I helgen har jag jobbat så grabbarna har haft en "grabbhelg" på sjön. Då har jag passat på att sova lite extra och att gå långa promenader. Nu har jag bara en natt kvar att jobba sedan är jag ledig i 9 dagar.
Det ska bli så skönt.
Få se vad nästa vecka har att erbjuda!

Kram, kram


Svart & vit sjösten!
Kusinerna!



Ett hjärta till er alla!

Stämmer tycker jag!
Våran båt Wilma!

2 kommentarer:

  1. Vad fina dom är dom små grabbarna..Bamsakram från mammis.

    SvaraRadera
  2. Jätte fint kort på finaste kusinerna <3

    SvaraRadera